piątek, 26 lipca 2013

Stosik pierwszy

Zapraszam na mój pierwszy stosik, dedykowany Oli Walczak (od niej z wymiany dwie książki). Dawno nie kupiłam książki, więc teraz nieźle to sobie odbiłam.


Nie rozdrabniajmy się, od dołu:
"Baśnie braci Grimm" tom 1 - kupione przez Biblionetkę
"Baśnie braci Grimm" tom 2 - kupione przez Biblionetkę
"Sushi for beginners" Marian Keys - kupione przez Biblionetkę
"Harry Potter and the Philosopher's Stone" J.K. Rowling - kupione przez Biblionetkę
"Yankes na dworze króla Artura" Mark Twain - kupione w antykwariacie
"Dziewiąty mag" J.R. Reystone - z wymiany od Oli
"Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie" Rafał Kosik - z wymiany od Oli
"Dziewczyna w czerwonej pelerynie" Blakley-Cartwright/Johnson - z wymiany od Agi

Już zacieram rączki z radością.
A czy wy coś czytaliście z tego stosiku?


14 komentarzy:

  1. Cóż za iście epicki stos ! Czuję się zaszczycona, mogąc oglądać swoje/ nie swoje książki u Ciebie na stosie :D Ta dedykacja chyba zaraz się spalę, dziękuję <3 Życzę Ci przyjemnego czytania !

    Serdecznie pozdrawiam
    Ola

    epickieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stosiki. Z prezentowanego zestawu czytałam tylko Harrego Pottera, ale po polsku. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnego czytania!! Piękny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baśnie braci Grimm - muszę udać się do antykwariatu, aby znaleźć te starsze wydania. Kiedyś widziałam takie wydanie u koleżanki , odziedziczyła je po swojej mamie. Zazdroszczę Ci książki "Dziewczynka w czerwonej pelerynie". Już od dawna mam na nią ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mnie zainteresowały "Baśnie braci Grimm". Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytałam "Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa" i to trzykrotnie, bo była taka świetna. :) Antykwariaty jakoś mnie nie kręcą za bardzo. Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym kiedyś przeczytać Harry'ego Pottera po angielsku, jednak jeszcze nie czuję się na siłach. ;)
    "Dziewczyny w czerwonej pelerynie" nie czytałam, ale widziałam film. Do tej pory nawet nie wiedziałam, że jest książka (albo wypadło mi to z pamięci). Miłej lektury. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam Cię do dwóch zabaw, wszystkie informacje na moim blogu. Udział w nich jest zupełnie dobrowolny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, strasznie bym chciała wrócić do braco Grimm :D
    Bardzo ich lubiłam będąc dzieckiem :)


    Zapraszam na wakacyjny konkurs na BLASKU KSIĄŻEK: http://blask-ksiazek.blogspot.com/2013/07/wakacyjny-konkurs_14.html

    OdpowiedzUsuń
  10. "Baśnie braci Grimm" posiadam, choć w innej okładce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Dziewczyny w czerwonej pelerynie" i czekam na recenzję tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Baśnie braci Grimm uwielbiam i czytam je od czasu do czasu. Mam już tak zniszczone dwa egzemplarze, że musiałam je posklejać, ale cóż, skoro tak często są używane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny stosik :) Miłej lektury życzę.

    Nominowałam Cię do zabawy zakładkowej opracowanej przez Martę, szczegóły tu:
    http://mkczytuje.blogspot.com/2013/07/zabawe-nie-niszcz-ksiazek-uzywaj.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy